واحد حراست يكي از دانشگاه هاي غرب كشور به تازگي اقدام به خريداري 5عدد باتوم برقي براي دانشگاه كرده است.
مسئول حراست اين دانشگاه در پاسخ به اعتراض تعدادي از دانشجويان، علت خريداري باتوم ها را اينطور توجيه كرده كه: «با توجه به اينكه نيروهاي انتظامي نمي توانند وارد محيط دانشگاه بشوند، ما اين كار را كرديم تا بتوانيم در موارد مورد نياز! كه نيروهاي بيرون از دانشگاه ايجاد مزاحمت و تشنج مي كنند، از حريم دانشگاه و امنيت دانشجويان محافظت كنيم.» جالبتر اينجاست كه رئيس همين دانشگاه در پاسخ به پرسش اين دانشجويان گفته است: «به شما ربطي ندارد»!
حالا تا آنجا كه من به خاطر دارم هنوز هيچ مصوبه اي دال بر اينكه نيروهاي انتظامي اجازه ندارند وارد محيطهاي آموزشي بشوند، در مجلس يا جاي ديگري به تصويب نرسيده است اما جريانها و گرد و خاكهايي كه در تجمع هاي دانشجويي چند سال اخير به راه افتاد و بحثهاي فراواني كه در مورد لباس شخصي ها و باتوم شخصي ها و فلان شخصي ها مطرح شد را هنوز يك خرده نفراموشيده ام.
گويا مسئولان دانشگاه ها به اين نتيجه رسيده اند كه تاكتيك خود را براي مقابله با مخالفان خود تغيير بدهند و به جاي ردوبدل كردن شاخه گل و گفتمان و زنده باد مخالف من و غيره و غيره، باتوم برقي بر ملاجها بكوبند و به طرز شديدي از حريم همه دانشجويان محافظت كنند، همه!!
خوش به حال ما دانشجوها...

نظرات

پست‌های پرطرفدار