كارگردان خواب و بيدار خودكشي كرد

1- سريال جذاب خواب و بيدار هم تمام شد. ناتاشا و اصغر كپك و مونس و جلالي و كبري و عيسي و غيره و غيره. سريالي كه توانست مخاطبان زيادي را براي خودش جذب كند و مهمان خانه خيلي ها شود. سريالي كه اگر اتفاق نهايي و حادثه دلخراشي كه پس از پايان يافتن آن رخ داد، نبود بطور مسلم خاطره ماندگاري در ذهن ها مي شد. اما خودكشي كارگردان خواب وبيدار تلخي سنگيني را به كام خيلي ها گذاشت. يك بنده خدايي مي گفت تيتر بزن: مونس در به در شد، ناتاشا بي پدر شد!
2- به زودي قرار است اطلس كلان شهر پايتخت كشورمان يعني تهران، توسط يك شركت تحقيقاتي فرانسوي تهيه شود. دبستان يا راهنمايي كه بوديم، معلم تاريخ مان وقتي مي رسيد به بخش عهد نامه هاي ايران و كشورهاي خارجي، جوري داستان را براي ما تعريف مي كرد كه ما دوست داشتيم همانجا برويم و طرفهاي ايراني مذاكره ها را از زير خاك دربياوريم و پنچرش كنيم. حالا خدا كند شونصدسال ديگر، چولولوهاي ايراني وقتي زنگ تاريخ شان مي خورد، همچين هوس هايي براي مسئولين فعلي ما به سرشان نزند.
3- آلبوم جديد محمد اصفهاني هفته گذشته وارد نوار فروشي ها شد. كاستي كه برخلاف عنوانش - هفت سين- و برخلاف خبرهايي كه بعضي نشريات از دمبول و ديمبولي بودن آن مي دادند، اثري سنگين و مملو از ملودي هاي قديمي بود و بنابراظهار توليدكنندگان آن انتخاب عنوان هفت سين براي اين اثر، اشاره به ناميرايي و مانايي موسيقي ملي و آئيني ايران است. اما يكي از جالب توجه ترين ابداعات آقاي اصفهاني بازخواني آهنگ «ملامحمدجان» و تغيير و تبديل آن به ترانه اي با مضمون زيارت مزار حضرت علي(ع) است؛ بيا كه بريم به مزار ملا ممدجان، مزار مولا علي آن شاه مردان... بچه شيعه اي كردن يك شعر افغانيولي هم از آن ابتكارهاي بيستي است كه بايد برايش هورا كشيد، هوراي شيش لول.
3- يكي از كانديداهاي شوراي شهر، در پلاكارد بزرگ تبليغاتي خود نوشته است: «نسل سوم را احيا مي كنم»!!! من كه حدس مي زنم احتمالاً اين بابا يا شيميست است و بيست و چهار ساعت عمرش را با كاتاليزور و هاش سي ال او و آندو كاتد مي گذراند يا مرده شور است يا شايد هم يك فرصت طلب... نه هيچي، من نبودم.
پس از بوق... پيغام... لوتي

نظرات

پست‌های پرطرفدار