يار داره مياد
1- انتخابات شوراها هم در هواي سرد زمستاني برگزار شد. انتخاباتي كه گرمي حضور رأي دهندگان به آن، به داغي تبليغات كانديداهايش و شعر و شعارهاي مطرح شده پيرامونش نبود و نتيجه نهايي آن هم خصوصاً در پايتخت، برخلاف پيش بيني خيلي از پيش بين ها و پيش خوانها و پيش نويسها و شهرداران اسبق و غيره و غيره بود. يكي از كانديداهاي يكي از استانهاي غربي كشور، در پوستر تبليغاتي خود عكس اسلحه به دست خودش را بزرگ و رنگي چاپ كرده بود و بالاي آن هم درشت نوشته بود: من از ديار ترك ولكم، ميان 202 كانديدا تكم!
2- قدقدقد بلنده ابروهاش كمنده
يار چشماش سياهه يكي چشم به راهه
در رو واكنين كه پشت در يه بي قراره
توي چشماش غزله روي لباش بهاره
در رو واكنين كه توي سينه دل نمونده
يار چشم به راهه به انتظار ياره...
اشعار او پس اوپسي كه خوانديد، ترانه اي است كه توسط دو تن از خوانندگان جوان و صدا و سيمايي كشور يعني محمد خاكپور و محسن افلاكي (و گروه پل) در دانشگاه ما به مناسبت يكي از اعياد مقدس اخير اجرا شد. حالا شما خودتان تصور كنيد يك موسيقي دمبول و ديمبولي شديد و كلي بخار و يك فضاي محدود و چراغ هاي خاموش و شونصدتا پسر و دختر دانشجو كه در حالت كمپوتي و فشرده قراردارند، روي هم رفته چه رؤياي خفني شود... واقعاً عيد بسيار مبارك و گلگوني بود!
3- يكي از فصلنامه هاي رنگين كشور، اقدام به «معرفي دختران و پسران براي ازدواج» كرده است. اين نشريه با چاپ مشخصات دختران يا پسران متقاضي، براي مزدوج شدن منفردين سوژه يابي مي كند. در ليست هاي چاپ شده در اين مجله تنها سن، تحصيلات، شغل، شغل پدر، محل سكونت و محل تولد درج شده و احتمالا از نظر دست اندركاران اين فصلنامه پرقيلي و يلي، همين موارد براي آشنايي طرفين كافي و وافي است. به قول شاعر بوي سيب بوي گلابي مي شنوم...
4- جمله هموژنيژه هفته: آخرين سكه توي جيبت را هم بيرون بينداز و با خودت بگو حالا فقط اميدم به خداست. (منبع: كتاب چهار اثر از فلورانس اسكاول شين)
پس از شنيدن بوق... پيغام... لوتي

نظرات

پست‌های پرطرفدار