جرنزن عمو!
«... اعمال سليقه هاي شخصي در برگزاري انتخابات خلاف شرع و مصالح ملي است. برخي ناهماهنگي ها نبايد مانع اجراي مسئوليت و يا انجام وظيفه شود.»
1379- بندرعباس
«برخوردهاي تند و حذفي را بايد به دوستي و درك متقابل تبديل كنيم. ناديده گرفتن واقعيات و شرائط زمينه را براي افزايش شدت درگيري و اختلافات فراهم مي كند.»
1379- ايلام
«اگر دولت نتواند امنيت داخلي را برقرار كند نمي تواند هيچ توسعه اي داشته باشد...»
1379- اهواز
«ميزان حضور دفاتر سازمان بازرسي وزارت كشور در جاهاي مختلف افزايش يافته است و اين يك نقطه قوت است. من نمي توانم خرده گيري كنم كه چرا سازمان بازرسي فعال شده است.»
1380- تهران
«اينكه چه كسي از صندوق آراء بيرون مي آيد، به ما مربوط نيست و وظيفه ما ايجاد فضايي بانشاط و برگزاري انتخاباتي پرشور است.»
«استانداران بايد اولين اولويت كاري خود را تأمين امنيت در مناطق مربوط به خود قرار دهند...»
1381- كرمان
همه سخنان حكيمانه بالا: موسوي لاري- وزير كشور.
و اين يكي هم: وزير كشور در جلسه ديدار با سفيران ايران در كشورهاي خارجي اعلام كرد كه به استانداران سراسر كشور دستور داده از فعاليت دفاتر نظارتي شوراي نگهبان جلوگيري كرده و با آنها برخورد كنند.
27 مرداد 1382
¤¤¤
معمولا بچه جرزن ها وقتي دوزاري شان مي افتد كه حركت بعدي طرف مقابل، كيش و مات شدن را به دنبال دارد، به يك بهانه پفكي زود مهره ها را به هم مي ريزند و صفحه بازي را قاطي مي كنند. انگار اين روزها بعضي از عموهاي ما هم در كشاكش گرفتاري ها و ناچاري هاي خودشان، به تقليد از همان شيوه بچه جرزن ها رسيده اند.
منتها شايد حواس شان نيست كه اين بار 60 ميليون تماشاچي وظيفه چيدن بازيكنان دور بعد را به عهده دارند!

نظرات

پست‌های پرطرفدار