اين جوري كه ناجور نمي مونه
1- دو روز پيش همه دانشجوهاي مملكت مبارك باد!
2- در دانشگاه ما، اين روز (16 آذر) بدجوري گرامي داشته شد؛ بگير و بزن و بخور و مو بكش و گاز بگير و دوربينشو بشكن و پابكوب و انگشت و جيغ و يار دبستاني من سرتو بالا كن و... ناگفته نماند كه در اين روز از طرف رئيس دانشگاه، همراه با غذا يك عدد سانديس نكتار هم به ما دادند!
3- دو تا از تشكل ها كه قربانشان بروم مثل هميشه فراموش كرده بودند كه 16 آذر روز دانشجو است و مي تواند روز خوبي باشد. آن يكي تشكل هم مثل هميشه يك برنامه داشت پر از من چيكاره بيدم و شاهرخ كجايي كه سميه تو كشتن و احمد شاملو و سال 2000 و اينجوري كه ناجور نمي مونه و غيره و غيره.
4- مهمان اول برنامه يك پيرمرد سن بالا- مسئول مؤسسه ارزشها- بود كه يكجورايي شباهت عجيبي با بابابزرگ خدابيامرزم داشت. بنده خدا از اول مراسم 16 آذر را هم با 18 تير قاطي كرده بود و مي گفت 16 تير، تا آخر برنامه هم با حرفهاي درگوشي مجري و يادداشت و التماس و غيره، دوزاري اش رضايت نداد كه نداد.
5- مهمان بعدي نماينده اهواز بود. طرح ايجاد پارك هاي ويژه خانم ها در تهران توسط شوراي شهر و شهرداري، طرح بسيار پليد و زشت و جناحي و درپيتي است اما اينكه اين موضوع چه ربطي به 16 آذر دارد، مغز شما اگر آنتن داد به ما هم بگوييد.
6- اين يكي را براي تنوع مي نويسم. موبايل دارهاش اين شماره ها را وارد موبايلشان كنند، ببينند چي از آب در مي آيد:
16060206660 * 2020666082#6* 2090#611** 15045666*6**
7- فرانسوي ها مي گويند ماشين هيچوقت صاحبش را نمي شناسد اين ضرب المثل حتي اگر به سقوط مجسمه هاي بودا در قندهار هم ربطي نداشته باشد، به كارگرداني كه از سقوط آنها فيلم ساخت، يعني محسن خان مخملباف، دارد. يك بابايي خبر داد كه وزارت خارجه افغانستان محسن مخملباف را به دليل سياه نمايي و نامناسب جلوه دادن چهره مردم افغانستان در فيلم هايش از افغانستان اخراج كرده است. راست و دروغش به عهده همان بابا.
8- هيچي.
9- يك دقيقه سكوت به نشانه احترام به شهداي 18 تير!
10- اگر دل تان براي فيلم هاي جمشيد هاشم پوري دهه هفتاد تنگ شده، «دختري در قفس» را ببينيد. البته ابتكار جالب تهيه كنندگان فيلم در قراردادن تصوير خانم مهناز افشار در داخل قفس در كنار سالن هاي اكران اين فيلم هم ال و بل و جينبل ناك است.
به فكر رنگ سبز پس فردا...

نظرات

پست‌های پرطرفدار