لقب «نخود سياه» گوگورين براي اوپس ترين دانشگاه
شنيديد كه مي گويند همه راه ها به دانشگاه ختم مي شود؟! آره؟! حالا انگار اين نكته جز من و شما به گوش بن لادن خان پرده نشين هم رسيده، چراكه يكي از روزنامه هاي خارجي از تشكيل يك دانشگاه توسط گروه القاعده خبر داده است. به گزارش الشرق الاوسط در اين دانشگاه جديد كه دانشگاه علوم جهادي! نام دارد، رشته هاي تخصصي مختلف از جمله جهاد الكترونيكي، جهاد تبليغاتي و جهاد نفس و مال در دانشكده هاي مختلف اين دانشگاه كه عبارتند از دانشكده جهاد الكترونيكي، دانشكده جهاد با نفس، دانشكده تكنولوژي بمب هاي انفجاري و دانشكده ماشين هاي بمب گذاري شده تدريس خواهد شد. به نوشته روزنامه الشرق الفلان شرايط و چگونگي پيوستن به اين دانشگاه و نيز اسلوب و شيوه آموزش، تمرين و اجراي آن به طور كامل با ديگر دانشگاه ها فرق دارد. گفتني است يكي از شرايطي كه براي ملحق شدن به اين دانشگاه اعلام شده، پذيرش اصول اين جنبش است، چون بدون پذيرش باور و عقيده اين جنبش جنبه عملي آن قابل اجرا نخواهد بود.

مدال «قوربوس» تنورين براي چسب ناكترين بوس
قابل توجه همه دانش آموزان زبل و تريپ شرارت و از ديوار صاف بالا رو و بچه پلنگ و بچه فشنگ و غيرو: مدير يك دبستان در آمريكا به دانش آموزان مدرسه خود قول داد كه اگر آنها بتوانند 20هزار دلار پول براي مؤسسات خيريه جمع آوري كنند، وي حاضر خواهد شد كه در برابر همگان يك عدد قورباغه را بوس كند! اين شرط جناب مدير، برو بچ مدرسه را تحريك مي كند و آنها هم خودشان را به آب و آتش مي زنند و جو مي گيردشان و ازقضا موفق مي شوند بيش از 20هزار دلار پول نقد براي كمك به مؤسسات خيريه جمع آوري كنند و حالا يالا بوسش كن، يالا بوسش كن! به همين خاطر مدير بخبخت مدرسه هم براي جلوگيري از هرگونه ضايعه ضايع شدگي و وايتكسي شدن و هپروتي شدن حيثيت، در برابر ديدگان مشتاق و پر از قيلي ويلي دانش آموزان ناچار مي شود با اكراه تمام صورت خوشگل يك قورباغه را بوس كند و حالي ببرد. به قول شاعر دنيا پر از قشنگيه چشمات رو واكن جوات، يه جور قشنگه هر كدوم درست نيگاه كن جوات!

نشان «كادوي سبز» هولورين براي تودل بروترين معجزه
شبكه تلويزيوني رويتر هفته گذشته خبري را پخش كرد با اين موضوع كه در ايالت نيوجرسي آمريكا كنده درختي را پيدا كرده اند كه به شدت شبيه مريم مقدس(س) است. به گزارش رويتر بعد از پيدا شدن اين كنده، روزانه شمار زيادي از مسيحيان شهر پسيك و ساير شهرهاي نيوجرسي براي ديدن آن در اطرافش جمع مي شوند و به عبادت مي پردازند. بسياري از ساكنان اين شهر باتوجه به بالا بودن آمار جرم و جنايت در شهرشان، اين ماجرا را نوعي معجزه الهي مي دانند و اميدوارند با گرايش و توجه بيشتر مردم به اين اثر طبيعي، جرم و جنايت كاهش يابد و خلاصه اوضاع روبه راه شود. ما هر چقدر با اين اون ترنتمان ور رفتيم نتوانستيم عكس اين كنده درخت را پيدا كنيم، براي همين عكس مريم مقدس خودمان! را زديم بالاي اين مطلب، شما اگر آن را پيدا كرديد يا احياناً يك تك پا رفتيد آن طرفها، يك عكس از اين درخت بگيريد و بفرستيد تا ما بچاپيمش.

عنوان «پاشو كاري كن» جيغورين براي هژيرترين آمار
رئيس هيئت مديره انجمن حمايت از بيماران كليوي در گفتگو با يكي از روزنامه ها اعلام كرده كه روزانه 100نفر به منظور فروش كليه از شهرستانها عازم تهران مي شوند! وي با تأكيد بر از بين رفتن قبح كليه فروشي و دلالي كليه در كشور گفته: «رواج كليه فروشي در كشور كه به هيچ عنوان قابل كتمان نيست، مفهوم نوع دوستي و ايثار را در اين بين تحت الشعاع قرار داده و متأسفانه دولت با انجام اقدامي غيركارشناسانه مبني بر پرداخت حدود يك ميليون تومان به عنوان پاداش به اهداكنندگان بر اين امر دامن زده است.» وي 95درصد از پيوندهاي كليه را از طريق فروش كليه دانسته و مي افزايد: «دولت بايد با تدابيري ويژه در جهت كاهش اين پديده در جامعه اقدام كند. باتوجه به تعطيلي برخي مراكز خصوصي دياليز و كمبود مراكز خدمات دياليز هم برخي از مراكز دولتي مجبور به خدمات دهي در 2تا3 شيفت شده اند كه طبق آخرين خبرها رئيس جمهور براي اين منظور مبلغ 5/1ميليون دلار به صورت اضطراري و براي خريد دستگاه دياليز در نظر گرفته است...».

تنديس «لنگه كفش در دهان» بلورين براي گيجوري ترين جمله
اولش باورمان نمي شد ولي بعد كه عكسش را هم ديديم، فهميديم سه شنبه بازارتر از ما هم در دنيا يافت مي شود. جهت اطلاع رفقا، مؤسسه اي وجود دارد (plainenglish co uk) كه از سال 1993 تا به حال، هر ساله جايزه اي تحت عنوان تنديس «لنگه كفش در دهان» را به صاحب درپيت ترين جمله سال اعطا مي كند! مسئولين Plainenglish مدعي اند كه تمام مصاحبه ها و اظهارنظرها و سخنراني هاي اشخاص را زيرنظر مي گيرند و در نهايت برنده اين جايزه را مشخص مي كنند. اما برنده جايزه 2003 اين نشان كسي نيست جز دونالد رامسفلد- وزير دفاع آمريكا- كه از فرط منگولي بودن و گيجوري بودن بيش ازحد نطقش، از طرف اين مؤسسه يك عدد لنگه كفش به دهان ايشان اهدا شده است:
Reports that say that something hasnصt happened are always interesting to me because as we Know there are known knows there are things we know we know we also know there are known unknowns That is to say we know there are some things we do not know But there are also unknown unknowns- the ones we do not know

نظرات

پست‌های پرطرفدار