تو از شكار من مي ياي

1- جاي شما خالي دو شب پيش رفته بوديم جشن شب چله، به همراه يكي از رفقاي سيريش، البته به صورت قاچاقي! جشن خوبي بود. به صرف دف و دوف و شيريني و n كيلو ميوه و نسترن و فرشته و انجمن بچه فنچ ها و انتخابات هفتم كه مورد آخريش از همه جالب تر بود. يكي از آقاها در سخنراني اش مي گفت: «ببينيد ما شما را نياورديم اينجا كه رأي جمع كنيم اما يادتون نره اگه مجلس هفتم هم مثل شوراها بشه، شما با فلاني تون (منظور gf) هم نمي توانيد توي خيابون راه برويد، بايد از الان هزينه كنين» بعد مي گفت «اين روزنامه كيهان رو نيگا كنين، روزنامه فلان فلان فلان، كه هر چي آدم فلان فلان فلان (شما خودتان به جاي كلمه فلان حرفهاي بدبد بگذاريد) توش جمع شده فقط كارش اينه كه هر روز به اين و اون فحش و بد و بيراه بده!!»، آن شب يك عالمه عموي مهربان ديگر هم بودند، همه شان هم نگران راه رفتن ما توي خيابان!
2-هوا را بو كن. بوي اسمش را هم نياور مي آيد: امتحان هاي پايان ترم! خدايا، آخر ترم پيش كه بهت گفتم چقدر دوستت دارم. يادت هست؟! هنوز هم خيلي دوستت دارم. خيلي خداجان!
3- جمعي از دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در نامه اي به رئيس جمهور از اينكه ايشان در دستور اخير خود به وزراي اطلاعات و كشور براي پيگيري ماجراي آقاي ميردامادي و اعتراض دانشجويان دانشگاه الزهرا، اين 2 ماجرا را در كنار هم قرار داده اند، اظهار گلايه كردند. آقا، مي گويم تا ديروز رفتن نيروي انتظامي دم در دانشگاه ها فاجعه و هتك حرمت بود حالا چي شده پاي وزارت اطلاعات هم كه به داخل دانشگاه باز شده، هيچ قلندري جيك نمي زند؟ آي قلندرها!
4- نوار جديد عليرضا عصار (اي عاشقان) هم كه وارد نوارفروشي ها شد و همانطور كه انتظار مي رفت دمبل دامبولي تر از كارهاي قبلي اش و البته شنيدني و تو دل برو و بزن عقب دوباره بخونه! نكته جالب كاست اين است كه در 2 تا از آهنگ هاي آن صداي عليرضا عصار يكجورهايي با بقيه آهنگها فرق مي كند و لاتي لوتي است. مخصوصاً آنجا كه مي گويد: برو از تو قلب من كه قلب من جاي تو نيست...
5- به نوشته روزنامه «هاآرتص»، 30 درصد از دانشجويان اسرائيلي از مواد مخدر استفاده مي كنند. اميدوارم آريل گوريل تبريكات ما را بپذيرد. ثانيه هاشان پر از زغالهاي خوب و مرغوب باد...
6- هفته گذشته همايشي تحت عنوان آسيب شناسي روابط دختر و پسر در دانشگاه تهران برگزار شد. جالبترين قسمت برنامه (به نظر من) سخنراني دكتر والدمن از اتريش بود كه مي گفت: «در آلمان و اتريش 60 درصد ازدواج ها به طلاق مي انجامد و اين در حالي است كه آمار ايران نشان مي دهد 8 درصد كليه ازدواجها به طلاق انجاميده است.ايران راه جديد را كه ماهيت دين و مذهب دارد، بايد گسترش دهد و روي آن كار عملي انجام دهد و با تحقيقات علمي بايد معيارهاي صحيح ازدواج را تعيين كند.» قسمت خيلي آخي برنامه هم آنجا بود كه يكي از دانشجويان دختر داستان عاشق شدن خود با يكي از هم كلاسي هاي پسر و شرم از بيان اين علاقه را تعريف كرد و در پايان از ميهمانان خواستار راهنمايي براي خود شد!
7- چه خبر از علي انصاريان؟!
8- رئيس جمهور محبوب در اجلاس جامعه اطلاعاتي در ژنو در مورد بحث فيلترينگ اينترنتي در ايران گفته كه «ما فقط سايت هاي غيراخلاقي را فيلترينگ كرده ايم و حتي سايت هاي سياسي كه نظر مخالفي هم با نظر ما دارند باز هستند، ما سايتهاي خبري را فيلتر نمي كنيم.» آقاي وزير هم گفته اند كه بحث فيلتر به پيشرفت و تقويت ارتباطات در كشور ما كمك خواهد كرد. لازم به ذكر است كه در اين مراسم پرسش و پاسخ ، به هيچ كدام از خبرنگاران ايراني حاضر در جلسه اجازه طرح سئوال داده نشد. آخه يكي نيست بگويد چرا؟!
9- واقعاً وبلاگ ها چقدر همه گير شده اند ها، نه؟! از مستر متفاوت بگير تا برسي به كفتربازها! باور نداري يك سر به اين آدرس بزن (اگر به اينترنت دسترسي داري) kabootarbaz.persianblog.com طرف عكس كبوترهايش را گذاشته توي وبلاگ و بالاي هر كدامشان هم يك تيتر گذاشته: «اين يكي قيافه مي گيره، دختر خوبيه به خدا، صدهزار تومان قيمت زدند بابام نداد و...»
10- يك پيام كاملاً آموزنده و بچه مثبتي: لطفاً برويد واكسن بزنيد.
به فكر رنگ سبز پس فردا...

نظرات

پست‌های پرطرفدار