لقب «LooooL» بلورين براي نردبان ترين چتيست
يكي از سايت هاي اينترنتي خبري نوشته بود كه خواندنش خالي از لطف نيست: يك مقام امنيتي با اشاره به توزيع گسترده كارت هاي اينترنتي توسط گروه مشاركت در ميان جوانان به ويژه اعضاي شاخه جوانان خود گفت: اين گروه از اعضاي خود خواسته است در ساعت هاي پاياني شب كه استفاده كاربران جوان و نوجوان به اينترنت زياد است، وارد تالارهاي چت ياهو شده و با راه انداختن اتاق چت هاي سياسي به مباحث سياسي بپردازند و به تدريج مشكلات جوانان و آزادي آنها و در نهايت انتخابات را مورد بحث قرار دهند. به اعضا سفارش شده براي قدم اول با وارد شدن در اتاق چت هاي مستهجن خود را بشناسانند و مشاركت و مجاهدين را طرفدار آزادي بي حد و حصر بي بند و باري نشان دهند!

نشان «واي از دست اين دختره» تنورين براي دل گنده ترين دانش آموز
روزنامه صهيونيستي معاريو فاش كرد كه يك دختر دانش آموز اسرائيلي در آكادمي افراطي صهيونيست ها به دين مبين اسلام گرويد! اين دختر 15 ساله به دنبال ايمان آوردن به دين اسلام از دستورات مسئولان مدرسه سرپيچي كرد و به پوشش اسلامي روي آورد و به همين خاطر مدير مدرسه وي را اخراج كرد. پدر اين دختر يك مسيحي و مادرش يهودي است و او را از سن خردسالي در مدارس مخصوص وابسته به آژانس يهود كه شيوه هاي افراطي اصول صهيونيستي و يهودي را به دانش آموزان اسرائيلي آموزش مي دهند، نام نويسي كرد. اين دختر با دل و جگر پس از اسلام آوردن با حجاب كامل اسلامي كه بر روي آن نام مقدس الله اكبر نوشته بود به مدرسه آمد و معلمان در داخل كيف وي كتاب قرآن كريم را پيدا كردند كه باعث خشم و عصبانيت آنها شد.

تنديس «آرمين visual» بوقورين براي مؤدب ترين دراكولا
و اما بشنويد از آرمين خان! البته مدل خارجي اش: مردي به نام آرمين در آلمان با انتشار يك آگهي اينترنتي اعلام كرده كه به دنبال شخصي است كه «ميل به خورده شدن داشته باشد»! در پي اين آگهي، فردي به وي اعلام آمادگي كرد و آنها قرار ملاقات گذاشتند. به گفته دادستان آلمان قاتل قبل از آنكه قتل صورت بگيرد تكه اي از گوشت مقتول را خورده است. وكلاي مدافع آرمين مايوز مي گويند چون قرباني خود داوطلب شده پس نمي توان آن را قتل دانست. آرمين نيز در دفاع از خود گفته:«از قرباني خاطرات خوبي دارم و نمي خواهم كس ديگري را درون خود داشته باشم. به طور دايم چهره مقتول را پيش چشم دارم و اين علامت رابطه اي دوستانه است»!! مثل اينكه چيپ بودن، در خون همه آرمين ها جريان دارد!

مدال «عقش منيجه» گوگورين براي سوتي ترين داوري
كم كم كم كم اوضاع دارد اوپس اوپس مي شود. به گزارش يكي از روزنامه ها، اخيراً تعدادي كارت قرمز و زرد از سوي اداره اماكن نيروي انتظامي تهران در بين برخي رستوران هاي شهر توزيع شده است كه قرارست از سوي مسئولان رستوران به مشترياني كه شئونات اسلامي را رعايت نمي كنند ارائه شود. به نوشته اين روزنامه قواعد اين كارت ها همان قواعد فوتبال است؛ اول كارت زرد در بشقابي جلوي مشتري قرار مي گيرد و معني و مفهوم آن اين است كه مشتري تا چند لحظه ديگر اگر شئونات را رعايت نكند كارت قرمز خواهد گرفت و اخراج! البته در اين گزارش ذكر نشده بود كه اگر يك نفر 2 تا كارت زرد بگيرد از حضور دفعه بعد در رستوران محروم مي شود يا نه؟!

عنوان «راس راسي خيلي حرفه» جيغورين براي روخط ترين سايت
up to date ترين خبر اين هفته مربوط است به كشف up to date ترين و آن لاين ترين امام جمعه كشور توسط كاشفان سه شنبه بازار، يعني امام جمعه بابلسر! چرا كه ايشان براي اولين بار، يك سايت اينترنتي باهمين نام يعني «پايگاه اينترنتي امام جمعه بابلسر» برپا كرده است. (aljomeh com) اين سايت كه طراحي ساده و جمع و جوري دارد، شامل قسمت هاي متعددي از جمله خطبه هاي نماز جمعه، با ولايت، جوانان، حديث هفته، گوناگون، سروش جمعه، مقالات، لينك به ساير پايگاه ها و ... است. در پائين اين پايگاه هم يك كنتور براي نشان دادن آمار بازديدكنندگان اين سايت تعبيه شده كه وقتي ما رفتيم عدد 4990 بود. خدا كند اين شيوه با حال و به روز اين امام جمعه به گوش ساير ائمه جمعه هم برسد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار