عجب جبريه جبر زمونه!

از اعضاي تحريريه يكي از هفته نامه هاي وابسته به حزب مشاركت (چلچراغ) است كه با شعار «همراه جوانان نسل سومي»، در طي سالهاي اخير به عنوان پايگاه تغذيه فكري حاميان جوان اين حزب منتشر مي شود.
دو سه روز پيش زنگ زد كيهان... مي گفت صبح روز جمعه، چاپ مجله را كه به صورت ويژه نامه اي عليه دكتر احمدي نژاد و شكست انتخاباتي اش بود، متوقف كردند و كل مطالب مجله را عوض كردند، مي گفت اينجا همه فلج شده اند.
جالب بود. وقتي مجله را خريدم ديدم راست مي گويد. عكس روي جلد اين نشريه - كه درست فرداي انتخابات چاپ شده- مربوط به بحث «لباس ملي» و پرونده سازي در مورد لباس جوانها بود. اين در حالي است كه شماره قبل همين هفته نامه به طور كامل به انتخابات و هجوم به نامزد اصولگرايان اختصاص داشت و سردبير آن در يكي از يادداشت هايش در مورد پيروزي اين نامزد نوشته بود:... اگر بيايد همه مان آسفالت مي شويم، به كل!
اما در اين شماره به جز كاريكاتور دست پاچه اش، نه خبري از هاشمي بود، نه احمدي نژاد و نه انتخاباتي و نه حضور مردم ايران. تنها در يكي از نوشته هاي آن آمده بود: ما گول خاتمي را خورديم!
¤¤¤
هفته نامه «ساندي تايمز» در آخرين شماره اش خبر از شيوع نوعي ويروس در مناطق جنوب شرقي آسيا داده كه به اعتقاد پزشكان سازمان ملل علت اصلي آن، تغييرات زيستي پس از حادثه «سونامي» بوده است. به نوشته ساندي تايمز، اين ويروس پس از ايجاد عفونت، مغز بيمار را به كل «فلج» مي كند.
پزشكان به سونامي زده ها توصيه كرده اند با مصرف مرتب آنتي بيوتيك از فلج شدن نجات پيدا كنند!

نظرات

پست‌های پرطرفدار